Friday 4 December 2009

Ikan Haruan....Segar Dari Ladang



Salam...

2 3 hari lepas...seorang sahabat saya ada menawarkan saya untuk menjadi ejen beliau untuk memasarkan ikan haruan yg mendapat permintaan tinggi..

Ikan haruan beliau mmg diakui segar terus dari ladang...mendapat permintaan tinggi di kawasan setempat beliau..


Rakan saya ini telah meluaskan perniagaan nya dgn membuka 3 buah cawangan kolam nya...

Tetapi beliau akan meluaskan lg perniagaan beliau dan meminta jasa baik saya untuk sama memasarkan hasil ikan haruan nya..

Kiranya saya ni macam pembekal ikan haruan la jugak.....

menurut beliau, benih ikan haruan juga boleh di dapati di kolam nya dengan harga yang amat berpatutan...


Saya ada mencadangkan kepada beliau untuk mengadakan kursus kepada sesiapa yg berminat dalam


"SENI MEMBELAI IKAN HARUAN"..



hehehe...cuma cadangan saya je...

Jadi dalam diary saya ni..saya dengan bangga nya declare menjadi seorg ejen pembekal benih, dan hasil haruan....

Butiran lanjut sila rajen kan diri anda untuk menghubungi saya melalui emel atau call saya di no yg ada di bawah skali....


Mengenai harga boleh dirunding mengikut kawasan yg akan di hantar...
Sekian...
Salam..

23 comments:

  1. I'm attached to one of the biggest supplier of Live Fresh and Salt water fishers in Malaysia and I'm very interested to Purchase your Mable Goby (Live) in big quantities.
    Can you please either email me or call me with replies to the question below as as possible,

    1) Where are you situated?
    2) What do you feed your fish?
    3) What will be your maximum capability per Week / Month basis?
    4) What are your sizes of your fish?
    5) How much are you selling per Kilogram?
    6) Do you deliver?

    I hope to hear from you soon.
    Thank You
    Zafir (0182339322)

    ReplyDelete
  2. Sorry, its Haruan and not marble Goby

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum,

    boleh tak bagi maklumat tentang harga,kos penghantaran,jenis jualan ikan , laman web rujukan dll berkaitan ikan haruan yang tuan jual nie.

    email saya: now_war77@yahoo.com.my

    ReplyDelete
  4. bro...boleh dapat tak bawah rm10 untuk sekilo ikan haruan? aku nak pakai banyak ni..

    call aku 012-7634814 fadzli

    ReplyDelete
  5. Maaf tuan -tuan, untuk pengetahuan para pengunjung harga ikan haruan sekarang adalah RM 18.50 sekila

    ReplyDelete
  6. saya berminat..boleh bg saya detail..saiz,harga,pengangkutan..smua lh

    ReplyDelete
  7. email di eiwan_890418@yahoo.com

    ReplyDelete
  8. Saya brminat utk mnternak ikan haruan...bleh email saya saiz benih dan harga...tq

    ReplyDelete
  9. sy berminat nk beli utk mknn dlm pntang nt...boleh sms sy brp harga..caj pnghantaran..ni no sy 0172726750

    ReplyDelete
  10. saya berminat nak beli ikan haruan ini...dalam kuantiti yg banyak...kita boleh bincang...call saya 01126306482

    ReplyDelete
  11. saya berminat nak beli ikan haruan ini...dalam kuantiti yg banyak...kita boleh bincang...call saya 01126306482

    ReplyDelete
  12. Salam tuan,

    Mohon tanya, ada lagi ikan haruan? Boleh hubungi saya di 0192600840. Terima kasih

    ReplyDelete
  13. Salam tuan,

    Mohon tanya, ada lagi ikan haruan? Boleh hubungi saya di 0192600840. Terima kasih

    ReplyDelete
  14. Berminat membeli ikan haruan dalam kuantiti sedikit..mohon whatsapp 0194950980

    ReplyDelete
  15. saya berminat nak beli ikan haruan. email saya: zmoi76@gmail.com

    ReplyDelete
  16. saya berminat nak beli ikan haruan. email saya: zmoi76@gmail.com

    ReplyDelete
  17. saya berminat nak beli ikan haruan. email saya: zmoi76@gmail.com

    ReplyDelete
  18. saya berminat nak beli ikan haruan. email saya: zmoi76@gmail.com

    ReplyDelete
  19. Saya memerlukan bekalan ikan haruan satu tan seminggu dan blh bagi harga terbaik utk sekilo..wassap sy tuan...0179420251

    ReplyDelete
  20. Saya perlukan ikan haruan dalam 100kg seminggu.

    pm ke 019-5027267

    SSF TGM ENTERPRISE

    ReplyDelete
  21. tumpang msg .... sy raja dari jb siapa nak beli ikan haruan sila call number ni 01162115133

    ReplyDelete
  22. Salam saya menjual ikan haruan ( 1kg ke 500kg) sila call 0126682299

    ReplyDelete