Sunday, 10 June 2012

ANAI-ANAI PEROSAK SECARA DIAM-DIAM

Umum tahu bahawa anai-anai adalah sejenis binatang yang boleh meranapkan rumah kita atau apa bahan yang boleh dimakannya.Binatang ini adalah sejenis binatang yang memerbahaya kepada kita.Ini terbukti di rumah saya sendiri yang mana tangki air saya pun dimakan anai-anai dan papan pelapik tangki anai-anai pun habis dibahamnya.Jadi dengan kesedaran yang ada pada saya,dengan ini saya melancarkan perang terhadap anai-anai dengan menubuh satu pasukan menghapuskan anai-anai.Jadi jika ada sesiapa yang memerlukan khidmat Pest Control sila hubungi saya untuk kepentingan rumah tuan-tuan semua.

IKAN TALAPIA SANGKAR SUNGAI DAN KOLAM

Pihak kami sedia membekal ikan talapia sungai sangkar dan juga kolam kepada pemborong,peniaga,restoran-restoran dengan pelbagai sajian yang boleh dimasakan untuk rakyat tempatan dan mempromosikan pelbagai jenis masakan kepada pelancong.Dengan ini barulah penternakan ikan talapia merah dapat diperluaskan daripada penternak........hubungi kami untuk mendapatkan bekalan ikan.

PELABURAN YANG MENGUNTUNGKAN

Salam kepada para pengunjung blog MURNI TASEK AGRO,Pihak kami ingin memberi satu skim pelaburan yang cepat menguntungkan dalam masa sehari saja anda membayar modal,anda terus saja akan mendapat wang anda semula keesokkan harinya.Bagaimana?Anda pasti akan terkejut dengan pelaburan yang cepat mendapat pulangan ini.jika berminat boleh menghubungi kami sebagai perunding kepada kejayaan anda...............

Thursday, 24 May 2012

Bekalan Nangka Madu Untuk Anda.Berkualiti Dan Bersaiz Besar dan Memuaskan hati anda.Boleh menghubungi kami untuk mendapatkannya .

BEKALAN PISANG EMAS DAN BERANGAN

Pihak kami membekal pisang emas dan pisang berangan.Untuk pengetahuan pihak tuan-tuan hubungi kami untuk dapat penjelasan harga dan lihat sendiri buahnya

PAU NUN BERSERAT

Pau berserat untuk kesihatan dan deit,makan sebiji pun dah kenyang.Kalau nak makan orderlah dengan kami di sini.Tempahan dan penghantaran akan diuruskan cuma bankin wang saja dalam masa sehari dua akan sampai ketempat anda.

BERBUDI PADA TANAH

Pelaburan yang menguntungkan kepada pelabur.Bayar hari ini,hari ini juga dapat wang yang telah dilaburkan.Ini bukan kempen nak cari pelabur skim cepat kaya,tapi inilah kebenaran untuk cepat kaya dengan keringat titik peluh sendiri.Jika berminat dan ada wang cukup boleh menghubungi saya nanti untuk dapatkan penjelasanya.

Produk Makanan

Selamat berkunjung ke MURNI TASEK AGRO........minta maaf kerana lama tak update blog ini...bukan apa dulu tak tahu bagaimana nak masukkan catatan tapi kini boleh la sikit..... Sebenarnya banyak barang yang nak muat kat sini salah satunya adalah produk makanan yang mana kita dapat membekalnya kepada majlis majlis keramaian.Produk ini adalah makanan ringan dan ringkas untuk disajikan dan tambahan menu untuk majlis tersebut.Antaranya adalah seperti otak-otak,kacang rebus,ais krim,satay,kambing bakar,ikan bakar, ayam bakar dan lain-lain.

Wednesday, 20 January 2010

Friday, 4 December 2009

Perjalanan Ini..

Perjalanan Seorang Petani Moden...

Salam...
mmg agak lama saya x mengupdate blog ini...
hampir 3 bulan...

mencari permata di sebalik himpunan kaca...

agak penat...
tp perjalanan perlu di teruskan...

petang tadi saya baru je deal untuk mencari pekerja di ladang kelapa sawit milik rakan saya..
saya mengenali tauke yg mmg ada agensi tuk membekal pekerja asing yang sah dan juga ada x sah terselit seorang dua..hehehehe...

biasala tu...nak wat permit mahal...
tp sahabat saya ni nak pekerja yg sah sahaja...
x kesah pasal bayaran permit tu..
nak cari rejeki halal katenye...
alham dulillah..
sama2 la kita cr rejeki yg halal..

sementelaah itu..
saya telah mengupdate post baru...
dan barangan tersebut mmg mendapat permintaan yang tinggi sekarang..

tempahan mmg setiap hr ada walaupun saya hanya menjual dr mulut ke mulut sahaja...

ada yg bertanya...

*x leh kasi murah lg ker?
saya kata
*harga paling murah dah ni..
tmpt laen saya pernah jumpa 2x ganda harga
yg saya jual..
Saya siap bg nama tempat klu pembeli tersebut x percaya..
Jd...saya rasa cukup sampai di sini..laen kali saya update lg...
Salam Petani....