Sunday 10 June 2012

ANAI-ANAI PEROSAK SECARA DIAM-DIAM

Umum tahu bahawa anai-anai adalah sejenis binatang yang boleh meranapkan rumah kita atau apa bahan yang boleh dimakannya.Binatang ini adalah sejenis binatang yang memerbahaya kepada kita.Ini terbukti di rumah saya sendiri yang mana tangki air saya pun dimakan anai-anai dan papan pelapik tangki anai-anai pun habis dibahamnya.Jadi dengan kesedaran yang ada pada saya,dengan ini saya melancarkan perang terhadap anai-anai dengan menubuh satu pasukan menghapuskan anai-anai.Jadi jika ada sesiapa yang memerlukan khidmat Pest Control sila hubungi saya untuk kepentingan rumah tuan-tuan semua.

1 comment:

  1. Salam En Mustafa Ali,

    Sekarang sudah lebih 4 bulan dari tempoh bayaran deposit di buat, sudah melebihi tempoh munasabah.Saya cuba menghubungi pihak tuan beberapa kali melalui telefon dan sms tetapi tidak berjawab dan berbalas.


    Saya mohon kembalikan duit deposit saya berjumlah RM1500 kerana waktu menunggu sudah melangkaui tempoh 1-2 bulan seperti yang dijanjikan. Pihak tuan bersetuju semasa perjumpaan di resotren Pelita Plaza Masalam bulan Julai yg lalu (sebelum puasa) bahawasaya duit deposit akan dikembalikan jika tempoh menunggu melangkaui 3 bulan.


    Sila berhubung dengan saya di telefon.

    Jika gagal, saya tidak ada pilihan melainkan terpaksa memfailkan police report dan membuka fail di tribunal pengguna. Kesannya, lesen perniagaan mungkin digantung.

    Secara jujur saya tidak mahu apa2 perkara buruk dikenakan ke atas tuan , saya cuma mahukan wang RM1500 dikembalikan selewat lewatnya 2 minggu dari tarikh ini.


    Sekian Terima kasih.
    Zaidi Awang, Kota kemuning

    ReplyDelete